Vše o nákupu
Způsoby dopravy
Vaše objednávky odešleme v naprosté většině případů v den objednání (je-li zboží skladem), k tomu je třeba připočíst dodání dopravcem (viz termín dodání). Obecně lze říci, že zásilku od nás dostanete do dvou pracovních dnů, v případě Vánoční sezóny to však může trvat déle. Na stránkách máte v košíku zobrazit možnosti dopravy spolu s jejími cenami. Poštovné je u nás zdarma při nákupu nad 1200 Kč (v rámci ČR).
Zásilkovna - Zásilkovna je největší souokromý dopravce zásilek v ČR. Zásilku si lze vyzvednout na Vámi určeném výdejním místě partnera Zásilkovny, nebo v Z-Boxu.
Osobní odběr - Jste z Fulneku či okolí? Přijďte si zboží vyzvednout osobně, na výdejním místě jsme vám k dispozici vždy ve všední dny od 8 do 18 hodin, později dle telefonické domluvy. Osobní odběr je rychlý a je vždy zdarma. Platbu při osobní odběru je možné uskutečnit v hotovosti nebo platební kartou. Vyčkejte vždy prosím na email, že je objednávka připravena k vyzvednutí.
Expresní dovoz - Objednáte si zboží a my vám ho za drobný poplatek dovezeme v den objednávky k vám. Případně si můžete zvolit den doručení přímo v procesu objednávky. Mapa expresního dovozu je k nahlédnutí na odkazu Doprava a platba.
Problémy s dodáním zásilky?
Kontaktujte nás! Snažíme se, aby expedice vašich objednávek byla bezproblémová. V případě jakéhokoli problému s doručením objednaného zboží (např. zpoždění dodání, ztráta zásilky u dopravce, poškozená zásilka) nás neváhejte kontaktovat telefonicky či mailem.
Způsoby platby
Objednané zboží můžete zaplatit několika způsoby. Nabízíme platbu při převzetí zboží (dobírka a osobní odběr), platbu převodem na účet.
Platba při převzetí zboží (dobírka, osobní odběr) - Pokud zvolíte jako platbu dobírku, uhradíte zásilku pracovníkovi daného dopravce v hotovosti nebo platební kartou. V hotovosti či platební kartou také můžete uhradit zásilku v případě osobního odběru v našem výdejním místě ve Fulneku-Stachovicích.
Platba bankovním převodem na účet - V případě platby převodem je nutné objednávku před odesláním uhradit. Údaje k platbě vám zašleme po vytvoření objednávky emailem.
Číslo účtu: 2702107709 / 2010
Variabilním symbolem platby je číslo objednávky - zobrazíme vám ho v posledním kroku objednávky. Před odesláním platby prosím pečlivě zkontrolujte zadané údaje, předejdete komplikacím s vyřízením objednávky. Objednané zboží v případě platby převodem expedujeme po připsání platby na náš účet.
Termín dodání
Pokud máme Vámi objednané zboží skladem, odešleme objednávku maximálně následující pracovní den, přes vánoční sezónu však můžeme mít i několikadenní zpoždění - tuto informaci uvádíme vždy v detailu produktu a v nákupním košíku. Pokud zboží potřebujete na konkrétní datum, sdělte nám prosím tuto skutečnost do pole k objednávce, uděláme maximum pro to, abychom Vám zboží doručili včas na požadované datum.
V případě, že Vámi objednané zboží není skladem, snažíme se skladové zásoby doplnit do 2-3 dnů, někteří dodavatelé však mají delší dodací lhůty, ne vždy lze proto zboží zajistit včas (například čeká-li se např na výrobu nebo putuje-li zboží delší dobu ze zahraničí). Zboží doobjednáváme neustále, ale u některých produktů čekáme nejdříve na objednávku zákazníka. Máte-li zájem o zboží, které není skladem, nemusíte čekat, než jej naskladníme - naopak, objednáním doskladnění uspíšíte.
Zboží vedené jako předobjednávka aktuálně není u dodavatele k mání - buď se jedná o novinku, která teprve vyjde. U předobjednávek uvádíme datum dostupnosti na základě informací od výrobce - proto se může tu a tam změnit.
Systém skladovosti na eshopu
O dostupnosti zboží se můžete kdykoli informovat mailem nebo telefonicky.
Pro snadnější pochopení skladovosti a termínů expedice objednávky si přečtěte následující vysvětlivky:
- Skladem / Skladem na pobočkách - Zboží se nachází na našem expedičním skladu, může být vyzvednuto osobně, nebo expedováno okamžitě.
- V externím skladu / Skladem - externí sklad - V případě, že má zboží tento status, znamená to, že je zboží ve většině případů skladem v našem externím skladu, nebo u dodavatele. V takovém případě zboží přesouváme na naše odběrná / expediční místa, odkud je expedováno k Vám. Přesun obvykle trvá 24-48 hodin, ve vyjímečných případech až 3-10 pracovních dní.
- Nedostupné - Zboží se vyprodalo a pravděpodobně se již nenaskladní. Produkty s tímto statusem mohou být po nějakou dobu na eshopu dostupné, dokud nedojde k jejich úplnému odstranění z nabídky. V případě objednání takového produktu Vám objednávku stornujeme, nebo upravíme.
- Předobjednávka - Zboží není zatím skladem u nás, ani na pobočkách, ani u dodavatele. Je možné však vytvořit objednávku ještě před naskladněním. Jakmile bdue produkt dostupný, okamžitě jej odesíláme rovnou k vám. Naši pracovníci Vám obratem na dotaz sdělí informaci o pravděpodobném naskladnění a expedici.
- K vyzkoušení na výdejně - Zboží je možné přímo otestovat na výdejním místě. Pro otestování si, prosím, vezměte Vaši vlastní elektronmickou cigaretu. Do testování také zařazujeme produkty, které možná v budoucnu zařadíme do prodeje.
E-shop se aktualizuje několikrát denně, přesto se může stát, že se mezi aktualizacemi zboží vyprodalo, v takovém případě Vám tuto skutečnost neprodleně oznámíme (telefonicky nebo emailem).
Storno objednávky
Objednávku můžete kdykoli stornovat. Jestliže si objednávku po odeslání rozmyslíte, napište nám prosím nebo zavolejte co nejdříve, ať vám zboží zbytečně neposíláme, neboť při nepřevzetí již odeslané objednávky hradí kupující zpětně poštovné.
Objednávku můžeme stornovat, kupříkladu pokud u nás objednáte zboží, které již není možné sehnat nebo se výrazně změní cena od dodavatele zboží. Vyhrazujeme si také právo na opravu ceny zboží před odesláním objednávky, v případě že bylo nabízeno za chybnou cenu. Budeme Vás však neprodleně informovat a domluvíme se s Vámi na nejlepším možném řešení problému.
Objednávku na zboží vyráběné nebo upravované na míru není dle Občanského zákoníku (§ 53) možné stornovat, avšak pokud nám dáte včas vědět, není to neřešitelný problém.
Po objednání
Pokud po objednání potřebujete cokoli v objednávce změnit, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo emailem, rádi vám vyhovíme.
Výchozí stav objednávky je PŘIJATÁ. Pokud je pro Vás vše skladem, objednávku předáme do expedice a stav se změní na EXPEDOVÁNA. Jakmile je objednávka označena jako EXPEDOVÁNA, zásilka by Vám měla dorazit v průběhu následujících 2-3 pracovních dnů. Společně s touto změnou stavu Vám zašleme i číslo balíku a odkaz pro sledování zásilky.
Pokud zboží z Vaší objednávky nemáme skladem, mění se její stav na OVĚŘUJEME DOSTUPNOST - v tuto chvíli ověřujeme dostupnost zboží u dodavatele. Jakmile nám dodavatel potvrdí počty, zboží objednáme a už pouze čekáme na dodání.
Zásilky odesíláme teprve tehdy, až je celá objednávka kompletní. Pokud si přejete objednávku rozdělit, lze tak učinit telefonicky nebo emailem. Za každou samostatnou zásilku je však třeba uhradit poštovné zvlášť.
Vrácení zboží až do 30 dnů
Jen pokud jste plně spokojeni, můžeme být spokojeni i my! Je-li něco, co se vám při nákupu u nás nelíbilo, sdělte nám to prosím. Nejste-li spokojeni se zbožím, využijte naši 30-denní záruku vrácení peněz a pošlete nám zboží zpět. Na přání vám pošleme jiné zboží, připíšeme vám hodnotu nákupu na zákaznický účet nebo Vám vrátíme peníze (samozřejmě včetně poštovného). A zlobit se na vás nebudeme!
- Naše garance vrácení peněz je jednoduchá: do dvou měsíců nám můžete zaslat zboží zpět a my vám vrátíme platbu. Nechceme vaše peníze, pokud nejste spokojení. Zboží prosím pečlivě zabalte, aby se obsah nepoškodil, a pošlete na adresu: Stachovice 178, 742 45, Fulnek.
- K zásilce prosím přiložte číslo objednávky, případně číslo účtu pro vrácení platby. Důvod vrácení nám sdělovat nemusíte, ale pokud nám jej napíšete, pomůže nám to ve zlepšování našich služeb. Můžete využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
- Jakmile nám zboží dorazí, obratem vyřídíme výměnu/vrácení peněz. Možnost vrácení zboží do 30 dnů se nevztahuje na zboží vyrobené na zakázku, ani na zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. Zboží, které nám vracíte, by nemělo jevit známky opotřebení či poškození, pokud se Vám přeci jen nepodaří zboží vrátit ve 100% stavu, nezoufejte, určitě se spolu domluvíme.
Reklamace
Pokud zboží jeví jakékoli nedostatky či vady (zboží neodpovídá popisu na webu, objeví se vada materiálu), neváhejte a kontaktujte nás s reklamací (na zakoupené zboží se vztahuje zákonná dvouletá záruka).
Nejrychlejší způsob je poslat nám vyplněný formulář u nás na webu (odkaz dole v patičce), v němž uvedete typ výrobku, číslo objednávky a popis závady. Vždy se snažíme co nejrychleji zařídit opravu, není-li to možné, pak výměnu zboží, případně slevu nebo vrácení celé kupní ceny. Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.